internet. prohlizec

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 16 18:23:52 CEST 2001

On 16/05/2001, Adam Rogalewicz wrote:

> Samotneho me to prekvapilo. Kdyz jsem si to nainstaloval, tak to na me
> zacalo mluvit cesky.

Ja nebudu tak optimisticky a zminim zde par veci, ktere me naopak od
pouzivani Galeonu (0.10.6) odradily:

a) nefunguje mi drag n' drop - jsem na pretahovani odkazu mezi
   existujicimi okny dost zvykly

b) pristupuji pres proxy (Squid) a obcas ho nemuzu donutit k reloadu
   stranky, ktera se urcite zmenila. Nevim, cim to je, ale v Mozille
   staci dat vzdy Shift+Reload a stranka se znovu nacte z Netu, zatimco
   Galeon stale zaryte vraci kopii z kese (priznam se, ze ted nevim,
   jestli z jeho nebo ze Squida).

c) vubec mi nefunguje prepinani nacitani obrazku (obcas je pro urychleni
   vypinam, ale nejak na me kasle)

d) dvojklik na URL radku nevybere cele URL, ale pouze jedno slovo -
   blbina, ale obtezuje mne

e) a posledni vec: uz jsem si nejak navykl pouzivat pro nedulezita a
   mene casto pouzivana hesla (ruzne devzony, personalizace, atd.) v
   Mozille zabudovany password manager

Tim nechci rict, ze by snad byl Galeon spatny program, to chran buh,
jenom jsem chtel upozornit na nektere drobnosti, ktere mohou (podobne,
jako v mem pripade) docela otravit zivot.
Samozrejme, ze jsou zde i vyrazne klady - rychlost (zejmena otevirani
novych oken je dabelske), kvalita zobrazeni (shodna s Mozillou), IMHO
lepsi automaticke doplnovani URL a treba take to, ze se s nim lze dostat
do eBanky, coz treba s Konquerorem nejde (nebo alespon neslo, mozna, ze
se uz situace zmenila). Rozhodne budu Galeon dal sledovat.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka