Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Středa Květen 16 13:59:55 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001, Zdenek Mazanec wrote:

> Jsou to vsechno chipsety od intelu. Fakt to neberte jako ze na RH nasazuju
> osli hlavu, mam ho celkem rad. Nicmene tohle je prohlaseni vas nehodne. Vy
> jste mnohem chytrejsi clovek, nez abyste tohle myslel vazne. Je znamo mnoho

Tomu nerozumim. Chyba evidentne neni v distribuci, ale bud v HW nebo v
tom, ze obsluha HW je v jadru blbe nebo HW obsahuje chybu. Obvinovanim
distribuce z takovyhle chyb je podivne, protoze problem identifikujete
zpusobem, ktery je nespravny (tj. jste nastvany na vodarnu ve chvili, kdy
vam reka vyplavuje dum).

Pokud by jakakoliv jina distribuce pouzila stejny SW (tj. novejsi nebo
starsi, nez v danou chvili ma), tak by se chyba projevila uplne stejne,
protoze vsechny distribuce pouzivaji subset stejne mnoziny SW.

Podle teto logiky byste HW i dnes ovladal zpusobem jako u PC XT (abyste
obesel mozne problemy a uspokojil zakazniky). To je zajimave :)

Snazil jsem se Vas na to upozornit, ale asi jsme si nerozumeli. Tj. pokud
Vam u nekterych stroju neco nefunguje, tak je to shnile a pokud to chcete
vyresit dobrym zpusobem, nesmite problem obchazet (protoze se muze
necekane vynorit, az zakaznik zupgraduje svuj SW).

--
                        Milan Kerslager