VYRESENO: Palm MemoPad file - da se to nejak dostat z Linuxu do palma?

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Čtvrtek Květen 17 00:04:10 CEST 2001

Dne St, 16 kvě 2001 jste napsal(a):

> Hromada pilotích progranů - dle mého jeden z nej je grafický jpilot.
> Nicméně jestliže Vám chodí pilot-link, tak normální "instalace" - tedy:
> pilot-xfer -i soubor.pdb
> -mach-

Ne že bych vyřešil původní problém, nicméně podařilo se mi najít archív, kde byly
všechny ty moduly v textových souborech. Pak stačilo dát unzip a po něm install-memo
*.txt

Při té příležitosti jsem zjistil, že by nebylo špatné, kdyby install-memo měl
parametr určující do jaké kategorie se mají mema uložit. Přehazovat asi 25
mem z "Unfiled" ručně je pěkná otrava... i v jpilotu (na Palmu bych to dělal asi
celej den)

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;