Routovani... konkretni pripad...

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Květen 17 00:28:11 CEST 2001

Ahoj,

> Jestli to dobre chapu, na stanicich nastavim gateway na pocitac s
> linuxem a IP adresu DNS serveru na tu, co mi pridelil provider, ze ?

Ano, jako gateway nastavte ten linux.
Co se tyce DNS serveru - pokud Vam primo ten linux nebude delat DNS
server, tak klidne muzete nastavit ten venkovni od providera - ty packety,
ktere stanice poslou s DNS query jiz projdou maskaradou na tom Vasem
linux, a odpoved se stejnym zpusobem vrati zpet.

--
JiKos.