pppd: LCP: timeout sending Config-Requests

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Čtvrtek Květen 17 09:33:38 CEST 2001

On 14 May 01, at 22:12, d na d-c.sk wrote:

> pozrel by som sa na setserial , popripade na nastavenie portu v
> konfiguraku pppd, niekedy mu pomoze ked mu date 38400 a nie 115200.

Ano, to uz jsem udelal, pri vic nez 38400 se ztraceji znaky. Ale tim
to neni, ostatne na VOLneho se spojim v pohode. A to je vlastne
muj druhy dotaz - nenasel jsem nikde nastaveni FIFO serioveho
portu (prah plnosti, kdy se generuje interrupt) a dost dobre
nechapu, jak se muzou na Pentiu III na 700 MHz, s disky
pouzivajicimi DMA prenos a hlavne s UARTem 16550 ztracet
znaky pri 115200, natoz pak pri 57600?!??! To vypada, jako by ten
UART zadny buffer nepouzival, coz se mi nechce verit. Da se to
nekde nastavit?

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)