Samba 2.2.0 & Win2000

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Květen 17 10:10:13 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001, Igi wrote:

> Jeste bych se zeptal na tohle:
>
> Sambu 2.2.0 jsem zprovoznil jako Primary Domain Controler, vsechny
> stanice s Win9x se k domene pripojuji v pohode, ale mam problemy s
> pripojenim stanic s Win2000 Pro. Pri pokuse o prihlaseni k domene to
> hlasi:
>
> Pouzity ucet je ucet pocitace. K pristupu k tomuto serveru vyuzijte
> globalni uzivatelsky ucet nebo mistni uzivatelsky ucet.

Tipnul bych si, ze pouzivate pro jmeno stanice stejne jmeno jako pro
uzivatele. Sice by to nemelo vadit, protoze jmeno pocitace se na server
posila s pridanym $ nakonci, ale mam pocit, ze jsem uz nekde videl
situaci, kdy to nebylo jaksi ono.

Druha vec je, ze 2k si zakladaji ucet na sambe sami. Takze musite byt pri
registraci stanice zadat roota a mit v poradku add user script. (treba tam
nekde se ztraci $, tusim ze jednim parametrem je %m$).

Rovnou sem prihodim poznatek. Pamatuji si, ze tu padl dotaz na chybovou
hlasku ze jako dodane credentials nesouhlasi. To se stane, kdyz menite
single stroj na clena domeny a on ma pripojene nekake disky, nebo otevrene
okno s okolni siti/slozkou na serveru. To je ted aktualni zkusenost.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.