POP3/IMAP proxy

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Květen 17 10:19:01 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, Filip Jirsák wrote:

> Chystám se ve škole přenést poštovní server na Linux tak, aby si
> uživatelé mohli vybírat poštu přes IMAP. Tím chci zároveň umožnit
> používat i jiné programy než WinPMail, např. Outlook Express. Ale
> byl bych docela nerad, kdyby si pomocí toho stahovali poštu bez
> kontroli úplně odevšad - pošta na mém serveru projde antivirovou
> kontrolou, ale lze nějak udělat, aby i pokud si stahují uživatelé
> poštu z nějakých jiných serverů, tato také prošla antivirem
> (nějaký proxy na POP3/IMAP). Určitě zakážu na firewallu připojení
> na POP3/IMAP proty, ale zase nechci uživatele moc omezovat.
> [...]

Fetchmail postu z imap serveru stahne. To neni problem, problem je zpetna
synchronizace zmen. Umi bud sam nebo se spojeni s stunnelem bezet pres
SSL, takze bezpecnostne to az tak zle neni.

O proxy, ktera by postu stahovanou pres IMAP prubezne scanovala nevim...

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.