libstdc++ compat balicek

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 17 12:43:12 CEST 2001

Michal Rrysavy wrote:

> Nevite nekdo, kde bych mohl stahnout balik libstdc++ pro Mandrake 8.0 ?
>
> Diky Michal

 Jestli je tim myslena libstdc++ pro C++ binarky z mdk7.2 , tak uplne staci
mit nainstalovanou libstdc++ z mdk7.2 vedle te z mdk8.0 . Je tam myslim
akorat jeden konfliktni symlink, ten by myslim mel patrit jen do te verze z
mdk8.0 , tak si ho zapamatujte, udelejte rpm -ivh libstdc++ z mdk7.2 a
spravte ten symlink. Kdyz jsem delal postupny upgrade mdk7.2 -> mdk8.0,
normalne jsem takhle chvili bezel KDE nez jsem si ho znovu prelozil novym
gcc z mdk8.0 .

 Pokud je nahodou tim problemem jen to, kde ten balicek sehnat ( mdk7.2 uz
nejak nikde na netu koukam nejde najit ), tak pak - rpmfind is your friend!
Vypada to, ze ten balicek je soucasti cookfire ( v mandrake-devel ).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli