internet. prohlizec

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 17 12:58:01 CEST 2001

Jirka Kosina wrote:

> Ahoj,

> Ano, co se tyce "korektniho" zobrazovani stranek, neni konqueror spatnej.
> Nicmene mi pripada na ne uplne nadupanych strojich (predevsim co se tyce
> rychlosti procesoru) ve srovnani s jinymi (galeon, ale i treba netscape)
> trosku neohrabany.

 No moje k6/150 96MB se asi taky k nadupanym strojum pocitam nepocita :(, a
kdyz jsem u sebe pod dojmem te chvaly tady na galeon to zkousel, tak mi
prislo, ze si povetsinou konqy, galeon a netscape4.x muzou podat ruce pokud
jde o rychlost. Navic to porovnavani tady je nejspis nejnovejsi
galeon+gecko vs konqueror z kde2.1.1, konqueror v kde2.2 uz bude zase o
neco lepsi ( doufam :), muj posledni cvs build na tom byl ponekud spatne ).
 Jestli jsem to dobre pochopil, tak by ten browser mel bezet pod KDE, ne ze
by KDE neslo prepnout treba na uprednostnovani Netscape, ale Konqy je holt
integrovany. I kdyz ono stejne dneska asi clovek jeste porad bez jednoho
zalozniho browseru nevystaci :(. Skoda ze ted nejak nefunguje prepnuti
Konquerora na Gecko.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli