Terminal Digital VT510 + linux

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Květen 17 13:37:49 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, Andrej Moravcik wrote:

> Dobry den,

i vam.

> Mam k dispozicii starsi znakovy terminal Digital VT510.

gratuluju, mate jeden z nejlepsich terminalu :)

> Vedel by mi niekto poradit ako by som ho mohol pripojit k serveru s RH
> Linux-om 6.2 a ake HW vybavenie k tomu potrebujem? Vie niekto o
> nejakych clankoch na inete kde sa nieco podobne da docitat?

do /etc/inittab pridejte radek

T0:23:respawn:/sbin/getty -L ttyS0 115200 vt510
   +- runlevely               |     |       +- typ terminalu
                              |     +- rychlost v baudech
                              +- seriovy port

doufam, ze v RH je terminfo pro vt510...

dalsi v Text-Terminal-HOWTO treba tady
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Text-Terminal-HOWTO.html

hezky den,
--laďa