2 modemy

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 13:56:45 CEST 2001

Dne čt 17. květen 2001 13:45 jste napsal(a):
> Ahoj,
>  mam 2 pevne linky na 2 linuxovych servrech. Da se to nejak nastavit,aby
> se se chovali
> jako jedna pevna linka?
> Dekuji predem.
> Jirka

'pppd ' ma option 'multilink'. Dale tato podpora musi byt zapnuta v jadre :
CONFIG_PPP_MULTILINK

Takze by to melo potom byt snad takhle nejak :

pppd /dev/ttyS0 38400 multilink ...( ostatni veci 'noauth','crtscts' )
pppd /dev/ttyS1 38400 multilink ...

A to samozrejme na obou pocitacich. Nejsem si uplne jisty, ale ten druhy pppd
by se asi mel pustit az po uspesnem navazani toho prvniho. Take se myslim
nemaj(nebo nesmi ?) pouzivat Van Jacobson style TCP/IP headers.
 Jestli pouzivate /etc/ppp/peers/* tak akorat dopiste do obou souboru :

novj
multilink

 Uprimne receno nevim co vsechno patri za options na pevnou linku (jeste jsem
ji nedelal). Ja jsem to zkousel na Dial-Upu ( pozor, musi byt zkonfigurovana
i druha strana. man  www.cisco.com multilink :-) ) a mel jsem to predkousany
pomoci 'pppconfig' a akorat jsem jim dopsal ty dve volby.

Teoreticky by to melo chodit, ale ruku do ohne za to nedam.

Taky by se misto toho mohlo napsat "man pppd" a "Prectete si o RFC1990", ale
radsi napisu co napisu. Nekdy mi prijde, ze radsi nektery lidi mlcej aby se
nahodou neztrapnili nebo co. Mne to nevadi. Tak sem blbej, no a co.

--
Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>