MRTG a mereni objemu prenesenych dat

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Květen 17 14:54:10 CEST 2001

>  '-) a myslite si, ze IPAC dela neco jineho?

nestudoval jsem - ale ani to pomalu jinak nemuze delat :)

...ja napred ubehal MRTG z ip_fwchains po klientech a vybranych
protokolecha, data navic pouzivam k "inteligentnimu" rizeni rychlosti
(dynamicky meni parametry shaperu podle vytizeni linky atd)
a ta zaloha je jen "pro strycka prihodu"  :)

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
          Americka 49, 30150 Plzen
   tel.:  019/7223472     0602/348191