abiword, staroffic

djirilinux na centrum.cz djirilinux na centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 15:09:52 CEST 2001

Preji dobry den,
Mam dva problemy 1. Jak donutit staroffic ke kontrole cesky
psanych textu , fonty jsem do nej nainstaloval ale ty ceske mi
pri kontrole pravopisu nebere na vedomi , ta funguje jen u tech
ktere se mi po tom nevitisknou cesky. Mam naistalovane pocestene
staroffice od SuSe na RH7.1 , nechodilo mi to ani s original
anglickymi.
2. Ten druhy je taky s ceskym tiskem a to Abiwordu, gnumeric a td.
, programu ktere tisknou prez gnomeprint , zjistil sem ze nekde v
adresari /usr/share/fonts je soubor "fontmap" nebo tak nak
podobne po jeho prohlednuti jsem zjitil ze tam nejsou ty ceske
fonty definovany. Gnomeprint ma jakisi programek "gnome-font-
install" kterym se je pokousel doinstalovat ,ale vzdicky to
skoncilo tim ze ten soubor "fontmap" byl prazdny a chybova
hlaska .

predem dik za radu
                    Jiri Dvorak

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz