linux terminal server project

redips redips na seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 15:56:36 CEST 2001

ahoj,

potreboval jsem rozchodit nekolik diskovych xterminalu, coz se mi za
vasi pomoci podarilo a za coz Vam dekuji. Narazil jsem ale na bezdiskove
reseni xterminalu a to projekt LTSP. Jelikoz tady mam jeste nekolik stanic, ktere by mohli chodit jako diskless xterminaly,tak jsem se timto
zacal zabyvat.V techto pc mam sitove karty 3c509 s bootromkou, ktera umi NW-RPL-TCP/IP. Nainstaloval jsem tedy balicky z LTSP,nakonfiguroval server,ozkousel funkcnost nfsserveru,dhcp serveru - je to chodive.
Takze jsem nastavil na sitove karte na stanici zpusob bootovani
bootp a zkusil ji zapnout.
Na serveru v logu vidim zpravu od dhcp serveru, bootrequest od xterminalu, v dalsi radce je bootreply - server tedy prideli IP adresu,ale to je vse. To se opakuse stale dokola, a ja nevim proc stanice si nestahne bootimage (nazev a cesta je nastavena v dhcpd.conf) a nezacne bootovat.
Staci mit pouze NIC s bootromkou, ktere umi bootp, nebo je potreba tam jeste neco pripalit?( treba nejaky kod,jak ma stahnou bootimage po tom, co mu dhcp server prideli IP a prozradi mu nazev bootimage)??

dekuji za pomoc redips

Koncert kapely Lucie zive na tvem pocitaci. Pokec s Davidem, Robertem,
Michalem a P. B. CH. jen na http://lucie.wo.cz