Problemova instalacia RH-7.1

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Květen 17 16:49:06 CEST 2001

Dobry den,

pokusal som sa instalovat z CD RH-7.1. Problem vyzera nasledovne:
1. z cd sa zacne bootovat
2. po vybere sposobu instalacie (skusal  som aj graficky aj textovy aj
   nofb mod) sa zacne natahovat jadro z CD

3. na vypise /sbin/loader obrazovka po  chvili ztemnie, ale zda sa, ze
   jadro v pohode  pracuje dalej, pretoze este nejaky cas  cita z CD a
   potom reaguje na shutdown

Toto iste sa mi stalo,  ked som si stiahol kernel-2.4.2 a skompiloval.
Jadro  sa  mi  nepodarilo  zaviest  uspesne.  Resp.  zda  sa,  ze  nic
nezobrazuje.

Potreboval by som poradit, co to moze byt a pripadne ako to odstranit.
Tipujem, ze ide o moju neznalost.

Hardware: MB VIA K7T Pro, Athlon 750, 128 MB, Voodoo Rush, Relysis 768

Bez  problemov   som  v  minulosti  instaloval  RedHat   7.0  na  tuto
konfiguraciu.

Vdaka
Pavel

------------------- e-mail: chalmo na fmph.uniba.sk --------------------
    ICQ: 92724719     tel:+421-7-60295229     fax:+421-7-65422263

			Department of Geometry
	   Faculty of Mathematics, Physics and Informatics
			 Comenius University
		  Mlynska dolina, 842 48 Bratislava
			       Slovakia