mozilla

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Květen 17 18:57:12 CEST 2001

On Thu, May 17, 2001 at 10:25:31AM +0200, Juraj Ziegler wrote:
> mozno preto ze si sa nepytal? :) a 6 hodin je v pohode. nexci vediet kolko som
> kompiloval XFree86 4.0.1 na p75/16 MiB ram :)
>
> [e]

No, budte radi, ze mate v poradku pocitac. Ja mam komp s blbou pameti (2 SIMMky
kazda od jinyho vyrobce ;-o) a vetsinu jen trosicku vetsich veci kompiluju
s prstem na ScrollLocku (aby si to vzdycky na chvilku odpocalo).

(... na tohle jsou nejhorsi RPMka, kde se neda pokracovat v rozdelane kompilaci
...  :(((

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/