SmartUPS ... nekomunikuje

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Květen 17 23:37:31 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, Miroslav Pragl wrote:

> bacha! ten soft potrebuje cca 5 minut na "stabilizaci", tzn. mezi spustenim
> daemona a moznosti ptat se na stav UPS

No jo tohle ale hlasi ten demon pri startu. Uz jsem to take zazil, ale v
mem pripade byl blbe zapojeny kabel - delal jsem si ho sam.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.