ceske tt fonty v xfree (uz zase)

Libor Nenadál xnenadal na fi.muni.cz
Pátek Květen 18 00:03:57 CEST 2001

Dobrý den!
Mám následující problém. Nainstaloval jsem XFree86 4.0.3, rozchodil
anti-aliased fonty pod KDE2.1. Na základě doporučení používám téměř
výhradně True Type fonty. A zde je ten problém. Některé řezy češtinu
zobrazují korektně a jiné ne. Webfonts nefungují (rpm balík na
RedHat-contrib), ani Arial z
http://www.microsoft.com/typography/downloads/arial32.exe . Na konci
připojím seznam fontů, které mi fungují? Nevíte někdo, čím by to mohlo být?

Postup tvorby tt font adresáře:
 $ cd font_dir
 $ ttmkfdir > fonts.scale
 $ mkfontdir

Funkčnost fontů testuji pomocí KDE Control Center přepínáním General fontu,
na Look&Feel->_Šetřič_obrazovky_ se hned ona funkčnost projeví.

Ověřené funkční fonty (žádné další mi nefungují):
Arial Bold, Comic Sans, Courier New, Georgia, Impact, Lucida Bright, Lucida
Console, Lucida Sans, Lucida Sans Typewriter, Lucida Sans Unicode,
Microsoft Sans Serif, Tahoma, Times New Roman, Trebuchet MS

Předem díky za jakoukoliv radu.
--
libor

ICQ: 52910907