Informace z www.ripe.net -- VYRESENO

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pátek Květen 18 09:02:42 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, Pavel Janík wrote:

>    From: Jiri Dobes <bobes na bigfoot.com>
>    Date: Thu, 17 May 2001 20:10:22 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > už jsem si stáhnul zdrojáky a přeložit to a chodí to výborně. Nevím co s
>    > tím bylo (SuSE 7.0).
>
> to je poměrně jednoduché - autor RPM balíku whois pro SuSE napsal do SPEC
> souboru následující:
>
> * Mon Feb 21 2000 - mha na suse.de
> - completely new, different version from
>   http://www.linux.it/~md/software/
>   Quote README of the new version:
>   "Why another whois client? Because the RIPE client is a mess of
> [...]

Je to tak. Syntaxe je problemem ruznych whois klientu. A to ze nektery
klient nevrati z RIPE vysledek zadny je zpusobeno tim, ze zacatkem kvetna
ukoncili v RIPE upgrade na novou verzi databaze. A ne vsichni klienti
novemu formatu rozumi.

blize viz. http://www.ripe.net/rpsl/

S pozdravem

--
Stanislav Kysela  -  UNIX systems & network administrator
 e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , kysela na lastfoot.net