Opera 5 [was Re: umi Opera 5 ceske stranky?]

Filip Jirsák jirsak na gymnacel.cz
Pátek Květen 18 09:31:06 CEST 2001

>     Lze a velmi dobre. Opera je velmi kompaktni a rychla. Jako jediny WWW
Takze spis nelze srovnavat :-) coz je ale pro Operu plus.
> browser nema sve koreny v Mozaicu. Mozna ma pred sebou velikou budoucnost a
> pokud vim je to jediny WWW browser, ktery existuje snad pro vsechny
> platformy a to vcetne takovych exotu, jako jsou EPOC32 (pouzivam) na
Ta platformova nezavislot bude spis asi prednosti Mozzily.
> PSIONech a BeOS.
>     Jedinou nevyhodou je cena :-((
Ona Opera neni zadarmo? Pro Windows snad je...
A jake jsou s ni prakticke zkusenosti pri zobrazovani stranek (napr.
takovych, ktere jsou optimalizovány pro IE)?
Zeptam se jeste jinak: gymnazium, pocitacova ucebna - lze Operu
predhodit studentum, aniz bych jim neustale musel stat za zady a
radit, jak pouzivat Operu, jaky zvolit trik, aby se stranka zobrazila
spravne...
Filip Jirsák

--
Filip Jirsák