Re: linux terminal server project

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Květen 18 10:06:22 CEST 2001

On Fri, 18 May 2001, Karel Dudasek wrote:

> On Fri, 18 May 2001, redips wrote:
> Zkraceno ...

> Nektere boot romky nemaji rady, kdyz dostanou cestu zvlast a pak jeste
> jednou v nazvu stahovane image. Zkuste jim dat zvlast cestu a zvlast
> nazev image.
> A zkuste jen bootp - treba te odpovedi od dhcp nerozumi.

Jak jsem zadavl cestu si uz nepamatuju, ale pouzival jsem DHCP, protoze se
pres nej dalo poslat vice veci nez pres bootp.

Do tech sitovuych karet doporucuji nahrat firmware z projektu etheral nebo
netboot. Pak t chodi na 100%, startuje to desne rychle a daji se delat i
barevna menu, kde se vybira mezi nekolika varintami startu. Ta menu se
posilaji prave pres DHCP.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.