Informace z www.ripe.net

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 18 13:32:01 CEST 2001

On 18/05/2001, Pavel Lisy wrote:

> Ad tato hlaska, je mozne si tyto informace vypsat i pro pripad .com
> resp. o jednotlivzch kontaktnich osobach.
>
> Mam za ukol nejake udaje zadat ke zmene, a rad bych vedel, jak si mohu
> overit, zda je to zmeneno.

Nejsem si jist, jestli dotaz dobre chapu, neb absence otazniku ponekud
kompilikuje parsing, ale jestli potrebujete zjistit informace o .com
domene pomoci whois, muzete zkusit napr.

whois av.com na whois.internic.com

tak zjistite, kdo domenu registroval a jaky je jeho whois server, takze
pak muzete pokracovat:

whois av.com na whois.networksolutions.com

Pripadne zkusit hledani primo www.networksolutions.com.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka