Lilo problem

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Květen 18 14:20:35 CEST 2001

Pokud vim, tak Windows 9x/ME nejsou ochotny pracovat, pokud se nenachazi na
prvnim disku.
Jestli na prvni partition, tim si nejsem jisty (ale IMHO taky ne.)... Mam to
vyzkousene,
zkousel jsem dat RH6.0 na 1. disk a Windows 95 na druhy a pomoci
BootManagera
z Partition Magicu bootovat jeden nebo druhy system, bohuzel bez vysledne
(vim, ze se da
misto BM pouzit Lilo, ale v ty dobe to byla pro mne trochu neznama -
newbie).

Nejjednodussi je dat Linux na druhy disk, LILO dat do MBR prvniho disku a
dodelat lilo.conf,
aby to melo moznost bootovat do windows.

S pozdravem

Richard Bukovansky