RE: ANNOUNCE: Český Linux 7.1 (CZ mutace Red Hat Linuxu)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Květen 18 14:59:54 CEST 2001

jo, jede to o.k.
zda se, ze ten napor bude mensi, nez pri vydani originalni distribuce.
kdyz jsem psal tu otazku na zrcadleni, neslo se tam nejakou chvili vubec
dostat.

S pozdravem

Martin Reiser