mozilla a uzivatel

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 18 15:16:18 CEST 2001

On 18/05/2001, Lukas Marsalek wrote:

> Dobry den, nainstaloval jsem novou mozillu 0.9 a lze ji spoustet pouze
> pod rootem, v normalnim userovi se vubec nestupsti a jako chybovou
> hlasku pise

Nemate tam konfiguraci ze starsi verze? Uz jsem se setkal s tim, ze ze
bylo treba smaznout ~/.mozilla (pozor na bookmarky). Jinak ja uz jsem z
drivejska nauceny spustit vzdy novou verzi pod rootem primo v adresari,
kam je Mozilla instalovana a pak uz to funguje i pod normalnim
uzivatelem. Ani nevim, jestli je to stale treba, ale uz je to u mne
takovy ritual :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka