Hvezdny Urad a "Linux ClovekoDraka"

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pátek Květen 18 16:31:46 CEST 2001

On 18 May 2001 14:35:55 +0200, Lubor Kolar wrote:
> Chystam se nainstalovat Mandrake 8 a StarOffice. Protoze mam zatim stazene
> pouze ISO (dneska to budu palit), rad bych se zeptal, zda je soucasti
> Mandraka 8 i StarOffice, popr. zda mi to pujde nejak snadno rozchodit pro
> psani v cestine a kontrolu pravopisu v cestine. Vubec by mi nevadilo mit i
> komplet ceske prostredi SO (rozhodl jsem se manzelku odnaucit Word), ale jak
> sleduji konev, tak ta Susovska verze SO 5.2CZ se mi na tom asi nerozebehne,
> co?

Mate stesti :) Zrovna jsem touto proceduro prosel. Tj. mam MDK8 + RPM
baliky SO5.2,
ktere sveho casu vystavila Suse. Zatim jsem toho moc neproveril, co se
stability tyce,
ale po doinstalaci JDK (i kdyz toto mozna neni treba, jestli si dobre
pamatuju nejaky
drivejsi prispevek na toto tema v konferenci) jsem nainstaloval
so_czech_5_2_10.rpm,
akorat jsem zadal parametr --nodeps, jelikoz to porad vyzadovalo balik
javy - a bylo to!

Znova podotykam, ze jsem prozatim zkousel velice jednoduche operace,
spise me zajimaly
moznosti importu/exportu. Zatim to vypada, ze to faxci ...

/Honza