pptp a maskarada

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Květen 18 18:53:46 CEST 2001

Jakub Holcman wrote:

> Ahoj,
>   narazil jsem na zajimavy problem.
>   Mam zprovoznene pptp Linux - Win98. Pokud
>   je to takhle primo, tak to funguje. Lec pokud je pocitac
>   s Win98 za linuxovou maskaradou (pres kterou je pripojen
>   k internetu) skonci pokus o pripojeni necim takovym:
>
>   Cim by to mohlo byt?
Mate na tom maskaradovacim linuxu podporu pro maskaradu PPTP, GRE atd ?
Pokud ne, je to presne ono.
Kouknete na http://www.impsec.org/linux/masquerade/ip_masq_vpn.html

	Jarda
      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !