Clenstvi v CZLUGu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Květen 18 19:37:55 CEST 2001

On Fri, 18 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> Ne, proboha, zadny slozenky. Posilam to z myho konta u eBanky (nemam rad
> stani na uradech)...
> Doufam, ze registrace prijde brzo...

Kdyz uz se to resi v konferenci. Duvod zdrzeni je proste v tom, ze vypisy
nam chodi na papire a nekdo je take musi prepsat do databaze. Krome toho
se cas od casu stane, ze nam sporitelna vypis vubec nedoda a vystaveni
duplikatu je neksutecne casove narocne. Taktez nemame kvuli vysokym cenam
postovneho posilani vypisu po zmene, ale jen jednou za 14 dni.

Dlouho jsme hledali nahradni banku a nenasli jsme ani jednu, ktera by byla
ochotna posilat digitalne podepsane vypisy nebe mela klienta HB pro linux.
Nakonec jsme se rozhodli pro eBanku, sice nesplnuje kriteria tak jak bysme
si predstavoali, ale v te vseobecne mizerii je prece jen Linuxu nejvice
naklonena.

Nase banky jsou bohuzel ochotny komunikovat elektronicky v zcela
automatickem rezimu jen se zakazniky od desitek milionu obratu. Ale u
eBanky to s trochou scriptovani pujde zaridit pres webovske rozhranni
alespon s reakcni dobou rekneme 24 hodin.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.