Rusifikace soffice

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Květen 19 01:47:29 CEST 2001

   From: Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz>
   Date: Thu, 17 May 2001 16:58:15 +0200

Zdravím,

   > prosim, nevyresil jste nekdo rusifikaci StarOffice 5.2cz az do
   > faze, ze by z toho lezl pouzitelny postscript?

bohužel jsem tento problém zatím neřešil, ale velmi by mne to zajímalo.

   > Uz SO dokazu dovest k tomu, ze otevre a korektne zobrazi
   > dokument napsany ve Windows v Times New Roman Cyr a dokazu
   > do nej i v azbuce psat, ale v okamziku, kdy zkusim tisknout,
   > dostanu v gs zmet nesmyslu a pokud to poslu na PS tiskarnu,
   > vyleze mi prazdny papir.

Tak tento problém jsem již ale jednou řešil :-) Tiskárna (byla to nějaké
Xerox s PS kartou) nedokázala zpracovat PostScript, který vylezl ze
StarOffice. Nicméně protože ta tiskárna uměla i PCL, tak jsem ten
PostScript vyrastroval pomocí Ghostscriptu do PCL a tento dokument již
korektně vytiskla přesně tak, jak byl zobrazený Ghostscriptem.

   > Pouziva SO nejakym zpusobem gs? Musim SO PS file jeste
   > necim prohnat?

Nemusíte. StarOffice Ghostscript nepoužívá vůbec. Pouze pokud byste chtěl
daný dokument vytisknout na tiskárně, která neumí PostScript, musel byste
jej pravděpodobně použít (ale to asi víte :-).
--
Pavel Janík

/* Host controller interrupts must not be running while calling this
 * function or the penguins will get angry. */
                  -- 2.2.16 drivers/usb/ohci.c