Nefunguje numericka klavesnice v X

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Sobota Květen 19 13:40:05 CEST 2001

Dobry den,
mam problem s numerickou klavesnici v X window. Problemy se projevily
po prechodu z rh6.2 na rh 7.1en.

Pokud nastartuji KDE a xfree 4, tam mi funguje vybrana ceska klavesova
mapa i s numerickou klavesnici (po aktivaci NumLocku).

Ale kdyz nastartuji okenni manazer XFCE tak tam mam americkou
klavesovou mapu, numericka klavesnice po stisku NumLock funguje
normalne.
Kdyz spustim XFCE s upravenym xfce init skriptem, kam jsem vlozil
prikaz
setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led
tak mi funguje prepinani us-cz klavesnice ScrollLockem, ale jiz
nefunguje numericka klavesnice, NumLock mohu mackat jak chci a nic se
nedeje.

Kdyz jsem mel rh6.2 a xfree 3 tak jsem tyto problemy nemel. Zadnou
upravu klavesnice v  konfiguraku pro X jsem nedelal.

Kam mam dale nasmerovat sve usili? Prochazel jsem ruzne konfiguraky, o
kterych jsem myslel, ze s tim souvisi, ale nepochodil jsem.

S pozdravem,
frank

Pacta sunt servanda = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko