pokracovani RPM buildu (Re: mozilla)

Sobota Květen 19 15:00:18 CEST 2001

On 19 May 2001, Stanislav Meduna wrote:

> : Urcite to nefunguje u -bb, pise se to v napovede (pokud se to v rpm v. 4
> : nezmenilo).
>
> Pochybujem. Ked som kedysi v RH konferencii pomaly na kolenach
> prosil, aby to umoznili aj pre -bb, bolo mi povedane nieco v zmysle,
> ze je to pre moje vlastne dobro a ak nesuhlasim, aby som si
> to patchol sam :-)
>
> Myslel som, ze v unixoch byvalo dobrym zvykom nechat podobne
> rozhodnutia na pouzivateloch...

Vsak jiste - zdrojaky jsou k dispozici.

Duvodem odmitnuti je snaha, aby se vyskytovalo co nejmene balicku, ktere
se vyrabeji podivnym zpusobem (tj. aby SRC balicky byly opravdu
rebuildnutelne bez externich zasahu do prubehu kompilace). Taky jsem se s
tim setkal a opravdu je lepsi opravit originalni tarball, nez to hackovat
kolem dokola (jako cune).

--
                        Milan Kerslager