ANNOUNCE: Český Linux 7.1 (CZ mutace Red Hat Linuxu)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Květen 19 15:25:44 CEST 2001

> Jsou tam opravene preklady. Fix poslu maintainerovi, az se poradne vyspim.
>
> Powerotoolsy zatim nikdy nebyly soucasti CZ mutace, i kdyz kvuli
> nedostatku mista na poslednim setu CD o tom realne uvazuju (ze vyrobim
> jeste treti CD - tedy vlastne ctvrte, protoze treti od vcerejska je - se
> SRPMS). Asi to bude jakasi slozenina, protoze to asi lide bez tlustych
> linek oceni nejvice.
>
> Na druhem CD byly drive vzdycky nejake balicky pro vyplneni mista
> (ponejvice z Powertoolsu).
>
> --
>                         Milan Kerslager
> [...]

Kdybyste nekde mel prilis mista, muzete tam vypalit jeste nejnovejsi gnome
balicky z ximianu - co jsem se  koukal na rh 7.1, tak treba abiword je tam
jeste porad 0.7.13  a ted uz je venku 0.7.14, (krom toho, ze je venku cele
Gnome 1.4)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/