VIAKT133A chipset (686B southbridge) a LINUX

Jakub Friedl jafr na natur.cuni.cz
Sobota Květen 19 16:42:01 CEST 2001

no ja bych si ted viu asi take nekoupil ale uz ji doma mam a nezbyla mi ani
koruna :-(
nastesti jak rikam, neni to abit, ten je na tom vubec nejhur...
porad doufam,ze se ozve nekdo se soltekem a rekne mi , ze je to ok

mimochodem jeste k predesle odpovedi... kdyz jadro nepodporuje VIA chipset, asi
pak disky nepojedou na ATA 100 , co? to by me dost mrzelo...

diky

jo a jeste jsem se chtel zeptat. SuSE distribuce se asi nesmi legalne kopirovat,

nebo jo?
moc se v tech pravnich vecech okolo GPL nevyznam.

Jakub F.