POZOR: RH 7.1cz ma vadny kernel pro i586 !!

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Květen 19 16:56:41 CEST 2001

Dobry den!

Prave jsem zjistil, ze RH7.1cz ma spatny balicek pro kernel na i586
(kernel-2.4.2-2-i586.rpm, nebo tak nejak).

V balicku chybi vetsina modulu. Pomuze preinstalovat balicek puvodnim
balickem z redhatu 7.1. (Coz ovsem muze byt netrivialni, kdyz nemate
sit diky tomu, ze vam chybi jaderne moduly ;-o)

Zkousel jsem md5sum balicku a je stejny, jako v souboru md5sum.txt
(a jiny, nez u puvodniho redhatu, pricemz velikosti souboru jsou stejne).

Takze, kdo chcete vypalovat, pockejte s tim chvilicku, az to panove
balici opravi (cimz jim dekuji za ceskou verzi Redhatu a drzim palce,
at to rychle stihnou spravit ;-)

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/