RH 7.1cz - upgrade z RH 7.0cz

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Květen 19 22:19:08 CEST 2001

Prave jsem provedl upgrade a musim rici, ze RH 7.1cz je opravdu zdarila
distribuce.
Timto tedy dekuji tymu autoru, mate me nehynouci diky.

Musim vsak potvrdit problemy kenelu 2.4.2-2  opravdu tam chybi moduly a
nemohl jsem jej pouzit (rpm verze pro i586).
Vzhledem k tomu, ze kernely z rpm balicku nepouzivam, to nebyla zadna
neprijemnost.

Jeste bych rad upozornil na jeden problem s KDE. KDE 2.1.1 totiz
vyhodnotilo ma nastaveni pro predchozi verzi KDE 2.1.0 jako "parametry"
pro KDE 1.1.2 a instalacni skript (pri prvnim spusteni KDE 2.1.1) mi
nabidl jejich odstraneni. Odpovedel jsem "Yes" (neb to je "recommended")
a smazal mi vsechny linky z puvodniho desktopu + linky z K menu na
StarOffice + nastaveni pro kppp. Vytvoril jsem si je rucne znova
(nezkousel jsem zalohu). Az na tuto malo neprijemnost je vse OK. KDE se
mi dokonce zda rychlejsi nez predtim, hlavne konqueror.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz