pokracovani RPM buildu (Re: mozilla)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Květen 20 10:26:55 CEST 2001

On Sat, 19 May 2001 13:00:34 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

:> Myslel som, ze v unixoch byvalo dobrym zvykom nechat podobne
:> rozhodnutia na pouzivateloch...

: Vsak jiste - zdrojaky jsou k dispozici.

Ale no tak... To je ako keby bol oficialny rm skompilovany tak, aby
vzdy robil rm -i a pokial sa mi nepaci, mam si patchnut zdrojaky.

: Duvodem odmitnuti je snaha, aby se vyskytovalo co nejmene balicku, ktere
: se vyrabeji podivnym zpusobem (tj. aby SRC balicky byly opravdu
: rebuildnutelne bez externich zasahu do prubehu kompilace).

IMHO je pocet vyvojarov, ktori by bezne vyrabali balicky systemom
  rpm -bp ; strasny-skript v zdrojakoch ; make ;
  este-nieco-poprehadzuj; rpm a-teraz-to-zabal
daleko mensi, ako pocet vyvojarov bohujucich pocas vyvoja balicku,
ze kvoli jednej volovine zase nieco stvrt hodinu kompiluju.
Ty si sa napr. nikdy nepreklepol vo %files?

: Taky jsem se s tim setkal a opravdu je lepsi opravit originalni
: tarball, nez to hackovat kolem dokola (jako cune).

Hej, lenze k tym opravam treba nejako dospiet. Daleko radsej
si budem chvilu bastlit v rozbalenom strome a v .spec, robit
"ilegalne" balicky, tie skusat a ked som spokojny, spravim
patch a zbehnem rpm regulerne, ako vymyslat sposoby, ako to
obabrat.

Aby clovek vedel na com je, mohol by sa do vysledneho rpm-ka
pridat flag, ci bol balicek robeny regulerne - rpm -qi
kriciace "Robilo ma prasa" by vacsinu ludi odradilo od
uploadovania podobnych veci do sveta :-)

Zdravi
--
                                          Stano