konverze textu z iso-8859-2 do cp-1250

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Květen 20 12:32:12 CEST 2001

On Sun, May 20, 2001 at 09:31:06AM +0000, Honza Pazdziora wrote:

> Ja klidně tu transliteraci (aliasy pro znaky, které nejsou v cílové
> znakové sadě) a podporu TeXu do iconvu přepíšu, pokud mi někdo znalý
> věci řekne, že to v současné verzi snadno jde, případně naznačí, jak
> to udělat. Nějakou dobu zpátky se mi to nezdálo dostatečně triviální. :-)

No, imho je prroblem v tom, ze iconv (i recode) jsou obecnejsi, nez cstocs,
takze pokud by se tam nejaka transliterace delala, muselo by to jit
nejen pro latinku, ale treba pro arabstinu, nebo japonstinu. Coz muze
byt asi dost problem (uz jenom proto, ze existuje vetsinou vice zbusobu, jak
tyto jazyky transkribovat)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/