pgsql a php

Jiri Chaloupka chaloupka na mobshop.cz
Neděle Květen 20 21:59:40 CEST 2001

Bohuzel nepomohlo ...
dostavam stale hlaseni "relation 'table' does not exist" ...
situace je takova, ze kdyz se prihlasim v radkovem klientu do pgsql jako
jakykolic user vcetne postgres(psql databaze), po prikazu \h dostanu vypis
vsech tabulek, ale pokud na nekterou z nich dam (opet v tom samem radkovem
klientu a pod tim samym userem) "select * from table", vrati mi to hlaseni
"relation table does not exist" ...
Na vsechny tabulky maji plny pristup uzivatele apache, postgres a uzivatel,
pod kterym se loguji ja.

Pripominam, ze se jedna o RH7.1 a pgsql 7.0.3

Jsem jiz ponekud bezradny ...
Chaloupka