Diskovy manager

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Květen 21 06:23:14 CEST 2001

> presne tak...ikdyz existuje spousta filemanageru pro X-Window, nejlepsi je
>
> midnight commander v x terminalu
>
> pokud presto chcete nejaky zkusit, doporucuji serial (dvouclankovy :-) na
> root.cz (http://root.cz/search.phtml?word=filemanagery)

S prvnim odstavcem nelze jinak nez souhlasit. A pokud to ma byt vse uplne v
grafice, na zaklade serialu na root.cz jsem si vybral a odzkousel emelfm.
Mam jej dokonce cely pocesteny a subjektivne mam za to ze se nejvice
vizualne podoba WinComanderu.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz