nefunguje mkfs

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Květen 21 07:48:38 CEST 2001

On Sun, 20 May 2001, Petr Cech wrote:

> verze. verze?

	Nainstaloval jsem Potato, release 1, jadro jsem zatim nechal
2.2.17, co bylo soucasti toho CD. Potato jsem pote doinstaloval pres ftp.

> verze e2fsprogs?

	1.18-3, provedl jsem minuly tyden upgrade pres ftp z debian.org,
takze by tam melo byt to nejnovejsi, co je ve stable.

> verze

	2.2.17.

> verze?
~
	Jestli myslite jadra, tak 2.2.17, jestli ext2, tak nevim, jak to
zjistit, ale vse se nastavilo pri instalaci z vyse zmineneho CD. mkfs
hlasi "mke2fs 1.18, 11-Nov-1999 for EXT2 FS 0.5b, 95/08/09".

On Sun, 20 May 2001, Milan Kerslager wrote:

> Jo, tohle jsem uz videl. Pomohla aktualizace systemu.

	Tu jsem delal minuly tyden a nepomohlo.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin PhD.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html