Samba a vyhledavani

Pondělí Květen 21 08:46:29 CEST 2001

On Tue, May 15, 2001 at 05:07:28PM +0200, Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz wrote:
> Potreboval bych neco, co by vypsalo seznam vsech (samba) jmen pocitacu v
> siti, ktere jsou zrovna aktivni. Jedine reseni, ktere znam, je pomoci host
> vypsat vsechny IP v domene a ty pak pomoci nmblookup prelozit na samba
> jmena, a to neni moc elegantni. Je to docela dost (cca 500) stroju.
>
> Taktez by se hodilo na jednotlivych strojich vypsat seznam sluzeb, to co
> dava smbclient -L ma dosti nevhodny format.
>
> K cemu mirim ... chci pravidelne aktualizovat katalog vsech public-souboru
> v siti sdilenych pres sambu (aby se to udelalo jednou za den, misto toho
> [...]

Mail sme nieco podobne na Intraku. (Neviem, ako je to teraz nie som tam
uz dva roky. Zakladom bol takyto programik. Vyhladavanie bolo urobene
cez web. Tej casti som nikdy zdrojaky nevidel.

PS: Ak by nepresla priloha, bude vystavena na
http://cavo.soria-grey.sk/~cavo/smbbrowse.pl

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...