internet. prohlizec

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Květen 21 08:05:33 CEST 2001

Juraj Václavík wrote:

> Tezko radit, ale dnes jednoznacne uprednostnuji Konqueror z KDE 2.1. Dnes
> uz zobrazuje velice dobre a rychle se mu jiz take prizpusobuji internetove
> stranky (resp. opravuji se chyby v hlavickach, ktere zpusobuji chyby
> zobrazeni).

 Jestli je temi chybami v hlavickach mineno to, ze nektere stranky
nespecifikuji v hlavicce charset, tak pak Konqueroru pomuze nastavit mu
jako vychozi kodovani explicitne iso-8859-2  ( Nastaveni/Prohlizeni
internetu/Prohlizec Konqueror/Vzhled ). Az donedavna se ponekud mylne
domnival, ze iso-8859-1 je znakova sada vsech jazyku.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli