VIAKT133A chipset (686B southbridge) a LINUX

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Pondělí Květen 21 11:32:57 CEST 2001

Martin Kokes wrote:

> "Jakub Friedl" <jafr na natur.cuni.cz> pise v diskusnim prispevku
> news:3B0681C3.2EE12CFA na natur.cuni.cz...
> privetive -
> diskusi
>
> Nebojte, 686B bug je i na Solteku 75KAV plne funkcni... :-)
>
> MK

Kdyby vas to zajimalo, VIA vydala pred ctyrmi dny patch four in one,
ktery tyto chyby v south bridge opravuje, je to vyzkousene a funkcnost
potvrzena samotnym vyrobcem. Bohuzel zatim jen pro M$WinSux :(

s pozdravem

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support