Problemova instalacia RH-7.1

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Pondělí Květen 21 09:42:33 CEST 2001

To  prave nefunguje rovnakym  sposobom. Udivuje  ma, ze  nefunguju ani
textove rezimy. S tymi by to asi malo v nejakom zakladnom mode chodit,
ale ziaden taky sa mi nepodarilo najst.

Pavel

--
------------------- e-mail: chalmo na fmph.uniba.sk --------------------
    ICQ: 92724719     tel:+421-7-60295229     fax:+421-7-65422263

			Department of Geometry
	   Faculty of Mathematics, Physics and Informatics
			 Comenius University
		  Mlynska dolina, 842 48 Bratislava
			       Slovakia

-------------- http://fractal.dam.fmph.uniba.sk/~chalmo -------------