soubor jako priloha mailu - prijde neco jineho

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Květen 21 10:07:05 CEST 2001

Dobry den

potrebuji odeslat soubor jako prilohu mailu, to se mi dari, ale to co prijde
neni to co jsem odeslal. :-(
Muzete me nekdo popostrcit, kde by mohla byt chyba?
Script:
#!/bin/bash
file=/var/spool/samba/mail.pdf
(
bound=melmail
echo "\
Subject: MelzerReport
From: zapadlo na melzer.cz
To: zapadlo na melzer.cz

--$bound
"
        echo "--$bound"
        echo "Content-Type: application/octet-stream; name=\"mail.pdf\";"
        echo "Content-transfer-encoding: base64"
        echo "Content-Disposition: attachment;
                filename=\"mail.pdf\""

        cat $file | /usr/bin/uuencode -m mail.pdf
        echo

echo "--$bound--"

)| /var/qmail/bin/qmail-inject

Diky

PS
pokousel jsem se pouzit i metasend, ale ten mi neposlal soubor jako prilohu
ale jako text, a kdyz jsem pripnul jeste jeden soubor tak prisly oba jako
prilohy. Divne

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo