RH 7.1 CZ - puvodni iso z 18.2.2001 - mozne obejiti vadneho rpm s kernelem i 586?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Květen 21 11:43:17 CEST 2001

Nezkousel jsem - pripadne kameny prosim do /dev/null
Ale napadla me takova myslenka. At jiz delate novou instalaci nebo
upgrade, melo by stacit zadat volbu "rucni vyber/potvrzovani balicku" a
zadat misto i586 kernelu, kernel smp-i586. Ten by mel byt "zdravy" a na
tu chvilku, nez si prelozite kernel novy, by to melo byt OK.
Je to samozrejme jen berlicka, ale snad pomuze.

Jinak problem se tyka i K6 stroju (ne jen Pentium + K5), osobne jsem si
to vyzkousel v sobotu 19.5.2001 na svem milovanem K6/200.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz