m$ IE pro Linux?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Květen 21 11:33:49 CEST 2001

>Neni, neb to neexistuje. Asi pul roku dozadu se mluvilo o tom, ze
>Micro$oft spolupracuje s nejakou firmou (tusim francouzskou) na portaci
>Win32 API pro un*xy s tim, ze budou nasledovat vybrane aplikace a IE
byl
>tusim mezi nimi. Nicmene od te doby jsem o tom uz neslysel ani slovo.

ale je, ale ne pro Linux. Urcite je pro Solaris a myslim i pro HP-UX.
Solaris provozuji, ale jeste jsem nemel cas si to vyzkouset.
radek.karaffa na ct.cz

Ps: vypis z okna o aplikaci MSIE5.5cz for WIN32

Založeno na technologii NCSA Mosaic. NCSA Mosaic(TM); vyvinuto ve
společnosti National Center for Supercomputing Applications (University
of Illinois at Urbana-Champaign).
Distribuováno na základě licenční smlouvy se společností Spyglass, Inc.
Obsahuje zabezpečovací software s licencí od společnosti RSA Data
Security Inc.
Některé součásti tohoto softwaru jsou částečně založeny na práci skupiny
Independent JPEG Group.
Obsahuje klientský software SOCKS, na který uděluje licenci společnost
Hummingbird Communications Ltd.
Obsahuje software ASN.1, na který uděluje licenci společnost Open
Systems Solutions, Inc.
Součásti softwaru pro multimédia, včetně Indeo(R); video, Indeo(R) audio
a Web Design Effects, vyrobila společnost Intel Corp.
Verze pro systém Unix obsahuje software, na který uděluje licenci
společnost Mainsoft Corporation. Copyright (c) 1998-1999 Mainsoft
Corporation. Všechna práva vyhrazena. Mainsoft je ochranná známka
společnosti Mainsoft Corporation.
Upozornění: Tato aplikace je chráněna autorským zákonem a mezinárodními
úmluvami. Nepovolené kopírování nebo rozšiřování této aplikace nebo
jakékoli její části je trestné podle občanského a trestního práva a je
postihováno maximálními zákonnými sazbami.