Zbláznil se mi SuSE

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Pondělí Květen 21 11:48:20 CEST 2001

Pokousel jsem se udelat update SuSE Linuxu z verze 7.0 na 7.1. Stáhnul jsem
si z ftp update jadra aaa_base-2001.3.5-1.i386.rpm. To proběhlo bez
problémů, pak uz me pred prihlasenim vital SuSE Linux 7.1. Pak jsem jeste
podle SDB rozbalil balik k_i386.rpm, a to uz bylo zle. Ani náhodou neslo
nabootovat - hlaska chyba dat na disku. Tak jse z instalačních CD prepraskl
celou instalaci zpet na SuSE 7.0. Linux se sice rozebehl, ale funguje to
docela podivne. Pokud neco doinstaluji, tak se mi neprojevi zmeny v adresari
/etc/init.d a v linkach do jednotlivych runlevelu, takze musim vzdy
prislusne scripty a jejich linky rucne zkopirovat z /sbin/init.d. Dalsi vec
je, ze kdyz spustim SuSEconfig, tak mi z nejakych duvodu prepraskne
/etc/inittab, kde pak musim vzdy rucne editovat default runlevel a navic me
zmeni fonty pro konzoli. Takze to musim vse nastavit zpet a plati to pouze
do spusteni SuSEconfig. Napada vas neco?

Diky

Miloslav Hajek