umi Opera 5 ceske stranky?

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Květen 21 11:54:24 CEST 2001

-------Original Message-------

From: Daniel Novotny
Date: 21. máj 2001 10:15:39
To: linux na linux.cz
Subject: Re: umi Opera 5 ceske stranky?

Dusan Malik wrote:

> [...]
no jo, ale me se tam zadna takova moznost *neobjevi*.
V tom selectu "script" me to necha "vybrat" pouze Western European.
Kde je problem?
Daniel Novotny
No mozna, ze je to i v tom, ze ten popis v CD Tip byl asi pouze pro
verzi do Win. Uz to tu nekde bylo, ze Opera do Linuxu umi pouze
ISO L2.

Zdravi
Malik