Clenstvi v CZLUGu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 21 12:13:56 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> Aha... A telefonicky to overit nejde?
Spocitejte si, co by stalo telefonice overeni kazde platby, nehelde na to,
kdo by to delal? Mame tusim 500 plateb rocne a chceme jeste trochu vyrust.
Navic jsou obdobi, kdy plati treba 100 lidi najednou, protoze je zacatek
roku.

> No to bude hezke, ale jak tam chcete zadavat authorizacni kod?!?!?

Clovek, ktery spusti celou akci to na zacatku zautorizuje, ale pak by to
nejak mohlo byt stazeno a zatrideno automaticky.

> Expandia!!! Zazrak!!! Ale nikde jsem nenasel cislo uctu (ted uz je to
> sice jedno, poslal jsem to do CS)...

My ten ucet jeste nemame, pripravujeme to.

> Navic neni problem si nechat posilat oznameni o prijem penez jako
> SMSky ci mailem...
Jste ponekud malo paranoidni. Ja hlaseni o platbe zaslane mailem neverim,
pokud neni digitalne podepsana a z hlediska ochrany dat take sifrovana.
Navic na vypise vidite cislo uctu a jmeno posilajiciho, plus variabilni
symbol a tak. Banky kdyz posilaji mailem oznameni, tak posilaji jen
castku, aby neriskovali v pripade, ze mail dojde jinam, vyzrazeni rodnych
cisel jmen a tak. Pro posilani pres SMS bysme museli mit nejaou SMS branu
coz neni zrovna zadarmo, ale je to samozrejme take jedna z moznosti.

> Ono s tim Linuxem, co ja vim, tak vsechno maji postavene na WinNT/2K (tedy
> pokud se nemylim)...
> Ale je fakt, ze aspon ten Inet Banking maji univerzalni (pres browser...)

Linux je u nich podporovana platforma. Sice pocybuji, ze maji neco na
Linuxu, ale data maji kazdopadne ulozena na Unixech a podobnych OS. Na NT
jim bezi jen webservery a klieti na prepazkach.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví